Trump .. Truth .. Forced to hide something


امروز دلم گرفته باروم نمیشه مجبور به چه کارهایی شدم … تا حالا شده مجبور بشین هر چی پل که درست کردین رو یهوو از هم بپاشین … تهمت رو به جونتون بخرید … و همه چیز خراب کنید … حتی باعث بشین افکار دیگران بهتون بد بین بشه .. چون مجبوری این کار کنی .. اگر نکنی مشکلی پیش می یاد .. هیییییی .. برای درست کردن کاری باید یه چیزی رو خراب کنی … و من این چند روز این کار انجام دادم .. خدا به دادم برسه … عجب راهی هستم عجب جایی گیر کردم … و مجبور به چه کار هایی هستم .. پاک کردن خیلی سخته … همه چیز به جون بخری و شروع کنی به پاک کردن  .. برای اینکه چیزی رو پنهون کنی … هییییییییی … می دونستم اینجور میشه اما مجبورم … چاره ای ندارم برای پنهون کردن زندگی و حقیقتم مجبورم  بعضی کار ها کنم و تهمت ها و افکار دیگران به جون بخرم …. وقتی پا به این راه گذاشتم همه چیز به  چشم گرفتم … سخته .. بهم فشار می یاد … مثل امروز که داروها رو قاطی کردم و نوک انگشت پام کبود شد … امروز دو قدم با مرگ فاصله داشتم … اما بخیر گذشت … من همه فشار ها و سختی ها رو قبول کردم … و ادامه میدم … چه سخته پا در جایی بذاری راه برگشتی نداشته باشه … اما چاره ای نیست همه چیز رو به جون خریدم … باید ادمه بدم … تا شاید تموم بشه  … اما خیلی سخته چون هنوز به وسط راه هم نرسیدم … و چه سخته که میدونی روزی پاک خواهی شد … فداکاری بزرگیه  .. اما میدانم ارزش را داره  …. پس ادامه میدهم .. با تمام سختی ها و فشار ها …. و معذرت می خواهم از تمام کسانی باعث میشم بدبین بشن … اما چاره ای ندارم …  مجبورم .. معذرت … من باید ادامه بدهم …. پس میریم … به جلو …

8 دیدگاه »

  1. fateme Said:

    امیدت به خدا باشه نگین جون که با توکل به خدا کارا حل میشه
    اره میفهمم سخت خراب کردنو در ذهن بقیه خراب شدن ولی اگه به موفقیت اخرش فکر کنی میتونی ادامه بدی
    اینطور که من تورو شناختم تو 1 دختر محکمی که با مشکلاتت خوب تونستی بجنگیو کنار بیای
    منم برات دعا میکنم که از این به بعدو به خوبی بگذرونی و همیشه شادو تندرست باشی
    امیدوارم در همه کارات موفق باشی و به هرچی میخوای برسی

  2. fateme Said:

    ببخشید نیگین جون شد نصیحت مادر بزرگانه هه هه هه

  3. neghin Said:

    وای فاطمه جونم .. نه گلم راست میگی … واسه همه چیز ممنون
    و نظر لطفته عزیزه دلم …

  4. مریم Said:

    هوم ؟؟ …. چه قرصی رو اشتباهی خوردی که نتیجش سیاه شدن نک پات بوده ؟..
    درضمن به قولی بی خیالی طی کن

  5. fateme Said:

    خواهش میکنم من کاری نکردم که
    لطف داری عزیزم
    امیدوارم همیشه گل لبخند رو لبهات باشه

  6. سعیده Said:

    سلام عزیزم ..
    من فقط یه چیزی بهت بگم .. همیشه واسه رسیدن به خوشبختی و قدم برداشتن در جاده ای که دوست داری باید از روی یه سری خار و خاشاک عبور کنی .. موقعیت های خوب همیشه بعد از سختی خودشون رو نشون میدن ..
    لینکت کردم عزیزم 🙂

  7. وحید Said:

    با سلام من ادمین http://ModSaz.com هستم و از آشنایی با شما خوشوقتم ،
    وب بسیار خوبی دارید بهتون تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت می کنم
    خوشحال می شم با هم همکاری داشته باشیم همچنین باعث افتخار ماست. با این
    تفاسیر پیشنهاد تبادل لینک را به عرضتون می رسانم. در صورت موافق بودن
    ما را با عنوان( بزرگترین مرکز مد در ایران ) با آدرس مذکور لینک نماید و پس از
    لینک کردن اطلاع دهید تا شما هم لینک شوید البته ما نمی دانستیم باید با چه عنوانی
    لینکتون کنیم وگرنه تا الان لینک شده بودید منتظرتون هستیم
    با تقدیم احترامات فراوان

  8. sara.h Said:

    سلام نگین جون.فداکاری خیلی کار سختیه به خصوص که همه فکر کنن کار اسونیه ولی فقط کسی که این کار بزرگ رو انجام داده میدونه من نمیخوام بگم فداکاری کردم نه.اصلا منظورم این نبود .ولی اینو میدونم که کار خیلی سختیه ولی جوابشو از جای دیگه ایی میگیری دیگه چیزی ندارم که بگم چون دوباره همون حرفای تکراری میشه که اخرین بار بهت گفتم.به هر حال

    (اخرین چیزی که دست از سر ادم بر مبدا امید امید و امیده)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

