Start


کاش زندگی مثل یه بازی بود که پایانی نداشت هر جا گیر می کردی یه شروع تازه می کرد و دوباره استارت  بازی رو میزدی … اما متاسفانه اینجوری نیست .. شروع کردی دیگه دکمه استارتی  نخواد بود که تو رو به اول برگردونه .. اما من پشیمون نیستم .. چون استارت خودم زدم .. تا آخرش هم هستم … فقط یاد گرفتم که تنهام .. چون استارت من زدم نه کسه دیگه ای .. در این راه خیلی ها می یان و میرن .. اما من یاد گرفتم ادامه بدم … شروع رو کردم … و تا پایان هم باید برم … حالا دارم انرژیم رو جمع می کنم برای پایان چون هنوز به وسط راه هم نرسیدم … تو این راه خودم هستم برای خودم برای هدفم و به خاطرخودم … تا آخر میرم ..  تا زمانی  که ……………. موفق بشم … و نشون بدم … نیازی نداشتم .. تنها شروع کردم تنها هم به پایان میرسونم …. پس دوباره ادامه ………..

2 دیدگاه »

  1. زهره Said:

    سلام
    هييييييي اره اگه یه چیزیو یا یه کاری رو شروع کردی باید تااخرش باشیییییییی و بسوزیو بسازی …اینم یکی از ویژگی های زندگیه دیگه
    مرسییییییییییییی عزیزم پست جالب وقشنگی بود

  2. مونا Said:

    سلاااام هیییییییی خیلی خوب گفته بودیییییی
    امیدوارم توی این راحت همیشه موفق باشیییییییی
    اخرش هم که گفتی پس دوباره تا ادامه خیلی خوب بود … عین یه امید خیلی قوییییییی ….
    موفق باشی عزیزم
    مرسییییییییی


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

