Only one sentence


من تاريكي و شب دوست دارم تو روز رو

من طلوع دوست دارم تو غروب رو

من ترش دوست دارم تو شيرين رو

من گاهي تنهايي رو دوست دارم تو از تنهايي متنفري

من گاهي ساكتم .. اما تو پر حرف

حالا با همه اين ها بگو چطور ممكنه …

فقط يك لبخند زد گفت : اينا مهم نيست مهم اينكه مي تونم كنارت با آرامش نفس بكشم .. نفسم رو ازم نگير …

از كنارم رد شد … تنها چيزي كه تونستم در جواب اون تك جمله بدم يك لبخند خفيف و آروم بود ..

8 دیدگاه »

  1. * Said:

    همچین هم تک جمله ای نبود هااااااااااااا

  2. * Said:

    شعرشو خودت گفتی؟ یا نثرشو یا شاید افرینش ادبی؟ نثر مصجع که نیست نه؟ دیگه اونقدرا هم پرت نیستم.

  3. * Said:

    من به تو امید دارم. از ادیبان آینده می شی.

  4. xatoun Said:

    الان اينجا چقدر تفاهم ديده مي‌شه : )

  5. نیکی Said:

    WOOOOOW…negin joon in alie…mamnoon.

  6. FATEMEH Said:

    علی بود آبجی بووووووووس…….موفق باشی…….

  7. نادیا Said:

    خیلی متنه قشنگی بود نگینا جونم….ممنون…

  8. sara.h Said:

    نگین جون خیلی قشنگ بود عزیزم

    گاهی اوقات حرف و احساسی که تو یه لبخند هست با هیچ جمله ای بیان نمیشه پس بهتر با نگفتن جمله زیباییشو حفظ کنه

    همیشه شاد باشی بوس بوس


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

